poniedziałek, 1 września 2014

Rozważania ...

Tak jak głosi tytuł, długo, bo przez aż dwa miesiące myślałam i doszłam do pewnego wniosku ...

USUWAM TEGO BLOGA

Przyczyna jest prosta. Nie mam już chęci tutaj pisać, troszeczkę znudziłam mnie ta historia, ale mam napisane w zeszycie 60 rozdziałów, ale nie mam chęci tego ciągnąć ...
Przepraszam, chociaż nie wiem, czy ktokolwiek to czytał, kiedy mnie nie było tak długo. 
Za tydzień może dwa usunę tego bloga, wole to przemyśleć jeszcze chwilę. 
Dziękuję za wszystkie komentarze, za te dziesięć tysięcy wyświetleń, za ten wspaniały rok i trzy miesiące czytania moich wypocin.
Dzięki wam byłam tak długo <3 


Po raz (przed)ostatni 
 /Rebecka Mikaelson


7 komentarzy:

  1. Nie usuwaj tego bloga proszę , ja czytam tego bloga , ludzie teraz nie czytali pewnie byli na wakacjach .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie chodzi o czytelników, tylko o mnie. Na początku bardzo mi się podobało pisanie tutaj, ale teraz nie mam już tylko zapału, chęci i czasu :( Przykro mi. :* Pozdrawiam /Rebecka

      Usuń
    2. Rozumiem jeżeli nie chcesz pisać , damy Ci odjeść.

      Usuń
  2. Nie usuwaj to by mój ulubiony blog! :( Nwm no może oddaj go komuś np.jakiejś przyjaciółce i ona będzie pisać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale nie mam osoby chętnej do pisania. Do jest chyba definitywna decyzja. Przykro mi, ale to już pewne. /Rebekah

      Usuń
  3. Heejj , nie usuwaj ;c Zostań , zrób sobie urlop ,a jeśli nie to chociaż zostaw tego bloga nam na pamiątkę i sobie , bo zapewne wiele osób będzie tutaj zaglądać. Zgadzam się z Wiktorią , może znajdzie się jakaś chętna osoba na ciągnięcie tej historii ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak mówię, na pewno nie znajdę nikogo na moje miejsce. A zostawić ... No nie wiem, ale pomyślę o tym. Dziękuję za pomysł, ale muszę to przemyśleć /Rebekah

      Usuń

Dziękuję za komentarze ! Proszę o szczere , ale wyrażane w niewulgarny sposób opinie . Chcę baaaaardzo dużo komantarzy ... I love my readers !